SpeedCurve RUM: analýza konverzí

Hlavním cílem RUM analýzy je získání dat o potenciálu vztahu rychlostních metrik s byznysovými cíli, jako jsou konverze.

Skupina uživatelů s metrikou FCP na hodnotě 0,5 s vykazuje u tohoto e-shopu trojnásobný konverzní poměr oproti uživatelům s hodnotou 4 s.

Korelace neukazují přímý vztah, přesto ale mohou být užitečné při optimalizaci rychlosti:

  1. Dozvíte se, jak silná korelace byznysu a rychlosti u vašeho webu je a jaký je tedy potenciál zvýšení rychlosti.
  2. Výstupy naší analýzy také ukazují, které metriky rychlosti webu jsou pro váš byznys nejdůležitější. Díky tomu lépe zacílíme vaše další optimalizace.

Znát důležité metriky se vyplatí. Optimalizací LCP jsme například pomohli Livesportu zlepšit skóring v Google Ads.

Tyto informace jsou důležitým článkem při budování firemní Performance Culture, kultury směřující k vyššímu důrazu na rychlost webu.

RUM analýzu jsme v PageSpeed.cz vypracovávali pro klienty jako:

Sazka
Datart
Livesport

Analýza SpeedCurve RUM obvykle navazuje na nastavení měření SpeedCurve RUM.

Co ještě v analýze najdete?

Na konci zhruba měsíční práce očekávejte výstupy v podobě dokumentu zhruba o deseti stránkách, který kromě výše uvedeného obsahuje:

  • Data z detailního sledování rychlosti webu v reálném čase.
  • Rozpad rychlosti u uživatelů podle stránek, jejich typů a podle zařízení.
  • Ověření dat získaných syntetickým měřením a dat z Chrome UX Reportu.
  • Naše doporučení pro další práci.

Co je potřeba udělat z vaší strany?

  • Součinnost vašich vývojářů a analytiků při implementaci měření (jednotky hodin).

Cena

  • Nastavení měření, příprava analýzy a prezentace výstupu na online callu: 25 tis. Kč
  • Cena SpeedCurve RUM podle ceníku (záleží na pageviews).
Cta

Nejste si jistí?
Poptejte u nás nezávaznou konzultaci.

30 minut k rychlosti vašeho webu s Martinem Michálkem.

Rezervujte termín